fredag 20 november 2009

Irsta HF.

Idag på grabbens träning så var det uttagning till norden cup. Det är konstigt att tränarna säger en sak till killarna men gör sedan nästan tvärt emot. Hur ska då förstå vad det är som gäller. Jag hoppas att dom kommer att tänka om för annars är det en klubb för inbördes beundran. Men man ska väl vara något i laget som tränare eller något annat. Sen kan dom inte stå för det dom har gjort och skyller på varandra. Jag blir så jävla trött på att dom inte kan stå för det dom gjort... Hoppas att dom vaknar ur den dvala dom somnat in i. Enligt tränaren som har tagit ut detta lag så är det rätt.. Men jag kan inte förstå hur en som är betydlig yngre är med, när han kan få chansen om något år eller två. Det innebär ju att det är en med rätt ålder som inte kommer med. Och framför allt inte är mogen att vara med. Han är en arrogant liten snorunge men det har ju inte någon betydelse för pappa är ju tränare i Föreningen.. Alltså tycker jag att det är en klubb för inbördes beundran. Det finns mycket att skriva om hur dom särbehandlar tränarnas barn mot våra barn. Jag kan påstå att detta är i hela föreningen. Jag kommer nog att komma tillbaka till detta ämne.. Hoppas att det är flera som orkar ta i denna jävla skit som klubben håller på med. Trött på sånt här. Det måste finnas någon som kan berätta för IRSTA HF vad det är för idrott barna håller på med. Och vad en lagidrott är för någonting. Ja skiter i att skriva nå mer. För jag kan hålla på hur länge som hellst om det ämnet.

MÅ BÄST DÄR UTE.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar