fredag 29 april 2011

Helg?

Ja man kan undra om man ska få en helg eller om man ska jobba.
Träffade en gammal arbets kompis som sa att dom saknade mig.
Det var skit kull att höra att man är saknad.
Man får väll gå vidareutbildningen nästa år....?
Hoppas man kommer att få upp suget efter att jobba helger igen.
Fick ett bra erbjudande att köra helger och vardagar på en båt.

Men det är svårt när man måste skjutsa ungarna till träning varenda kväll i veckan.
Men jag ska bestämma mig tills på torsdag. Man får se vad det blir.
Jag kommer att invänta mitt nuvarande jobb och se vad dom erbjuder.
Hoppas att det blir bra där jag är nu. För då är man på hemmaplan.

Fyfan vad man längtar efter att åka och fiska nu så kan man skita i allt annat.
Men man får se vad morgon dagen bjuder på för rolig...

Galopp på er. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar